Zmiany trendów żywieniowych w Polsce.

brak zdjęcia

Wraz ze zmianą tema życia wymuszone są inne nawyki żywieniowe poprawiające jakość życia. Powoli rezygnujemy z długotrwałego gotowania niezdrowych potraw. W kuchni cenimy. Sobie szybkość podawania potraw i ekologiczne surowce. Można szukać takich ofert lub sprawdzić co oferuje najnowsza gazetka. Biedronka wydaje takie broszury cyklicznie. Ma na to wpływ wprowadzanie tematycznych promocji. Coraz częściej szukamy mięs pakowanych i przygotowanych wstępnie. Na opakowaniu mamy większą ilość informacji i nie musimy płacić za zbędne części mięsa. Taka sama sytuacja ma miejsce z drobiem, którego udział w posiłkach jest coraz większy. W dyskontach spożywczym mamy również duży wybór warzyw i owoców. Akcje promocyjne zachęcają klientów do kupowania zdrowej żywności. Zmiany zachodzą również w pieczywie i postrzeganiu go jako sposobu na zdrowe śniadanie. Często oferowane są promocje i rabaty na wybrane gatunki, które pokazuje gazetka. Biedronka jest odpowiedzialną firmą promującą żywność zdrową i wartościową dla konsumentów.